bajensvin - ja, lätt :)

vad sämst jag är på att uppdatera bloggen alltså, antar att man inte får så mycket groupies på det här sättet haha :D

jag borde tvätta idag, men jag vill bara lägga mej igen, är så förmiddagseg...
på måndag bär det av til stockholm iaf.. jobbig stad måste jag säga ,stressig och massa otrevliga 08or :P
men jag har ändå tänkt att supa och se fotboll, så jag kommer nog ha kul :D
åker upp kl 11 på måndag, så blri det att köpa bärs med petter där sen och sitta i parken o tagga inför matchen mot djurgården :D det ska bli göött :D

nu ska jag lägga mej o slappa en stund, får se när jag droppar in igen!
jag försöker som sagt, men det är svårt att komma ihåg :D

peace and love eller nått :)

Kommentarer
Postat av: Rosie

Saknar dig!!! Hur vart det med ev flytt till Mora? :)

Ja, du är sämst på att uppdatera bloggen. :O Börja skriva meeeeer! :)

Kramar

2009-04-18 @ 13:44:20
URL: http://roosiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0