börjar tagga

nu börjar man tagga inför imrogon!
ska bli asnajs att dricka bärs o sen skrika o hoppa i tunnelbanan påväg till råsunda för att sen se bajen-dif :D
igår blev det att tvätta iaf, samtidigt som vi hade barre-marre-kväll här.. .dvs morot kommer hit så sitter vi och skriver musik tillsammans konstant utan kontakt med movärlden typ och sen går vi ut i naturen och tar insperation från allt som vi tar till oss i det fria.
ja det låter jätteflummigt ,men de gör inget, för vi har jättekul !

nu vill jag bara att tiden ska gå så jag kan åka nångång... börjar krypa i benen här...
har försökt ringt perre med, men han svarar ju inte.
han skulle möta mej imrogon, men han vet inte när jag kmomer fram till stockholm, och jag vet inte vad jag behöver med mej heller ,frö jag vet inte vart vi ska bo :D

det är fan som vanligt, man vet inte ett jävla skit när man ska åka nånstanns :D

UNDERBART :D

 skriver väl mer hähr senare om jag får tårkigt eller vill skriva av mej nått kanske :D

kom ihåg tre saker: alla heter glenn i göteborg! ajk är små råttor och djurgården är ett zoo med massa apor :D

ave






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0