I just want to say...

"I just want to say..." - ett uttryck som betyder att jag har jättemycket tankar och känslor inom mig...
så mycket att jag inte kan få ner det i ord eller text.
hur gärna jag än vill så är tankarna och känslorna som klistrade på min själ.
de sitter där, jag vill inget annat än att slita dem ur mig, jag orkar inte bära allt själv, det gör för ont.

men det är svårt... jag har länge velat berätta detta för någon, men jag har aldrig kännt rätt trygghet.
inte förenns nu...

sitter här och försöker förstå mig själv.
då och då rinner tårar, jag gör allt för att dölja min inre smärta, samtidigt som jag inget hellre vill än att bara gråta ut hos någon, men det är inte lätt som sagt...
för jag är rädd... rädd för att bli en börda mer än en kompis och att förlora en nära vän som jag känner att jag verkligen kan lita på och dela mina tankar med, jag vill inte vara någon som bara gnäller och jag hoppas att jag inte framstår som det bland mina vänner som sagt.
rätt uppenbart att jag är osäker på mig själv och rädd för att förlora de vänner som verkligen betyder mycket för mig, men att man är rädd för det betyder ju att man bryr sig och förhoppningsvis är en bra kompis :)

jag har vänner som verkligen ställer upp, men DU har visat dig betyda mer för mig än jag kunde ana, jag har inte kunnat tala och dela så mycket tankar med någon innan och samtidigt kännt mig så trygg, det betyder jättemycket.
du vet nog redan en del om allt jag skrivit här, men vill ändå skriva ner det, tack :)
men kändes grymt bra att snacka om allt och inget i helgen iallafall och spela och sjunga såklart, det är alltid jättekul :)

nu har jag suttit länge och skrivit och tänkt, och det känns faktist skönare, tröttare med för den delen, känner mig rätt flummig nu, jo mer än vanligt ;)
ska nog lägga mig i sängen och se om det finns nått vettigt att se på TV, annars blir det väl att sova :)
jag ska försöka ta mig upp relativt tidigt imorgon och höra mig för om nått vikariejobb här i stan tänkte jag.
sen får jag se vad som händer.

Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Rosie

Men shit, jag blir ju sentimental av att läsa det här bara. :)

Jag finns här 24/7 (:

2009-03-16 @ 10:34:16
URL: http://roosiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0