Em C G D

jahopp... jag blev igår övertalad om att skaffa blogg :D
kommer väl skriva en del här tids nog.
nu blir det mest lite svammel.

jag siter hos morsan i mora just nu och har allmänt tråkigt, ingen som har nått spännande att hitta på?
känner mig lite sentimental och  fundersam kring en massa, jag vill ju flytta hem igen, men jag har ju fortfarande vänner och flickvänn i motala som står mig mycket nära.


kommer sakna mina nya kompisar som jag fått här i mora när jag åker tillbaka också.
jag är verkligen jätteglad att jag träffat dessa personer :) hoppas vi blir vänner för evigt :D

nu sitter jag och skriver lite musik iallafall, känns så bra att göra de när man är lite sentimental och fundersam kring livet :)

men men, igår var det superkul iallafall, satt o drack hos rosie och spelade gitarr och snackade en hel del innan vi gick till wasa :)

eh, skriver väl mer sen :)

höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0