trött...

har lirat innebandy ikväll, blev rätt hårt, vårat lag hade ingen avbytare och jag hade dessutom glömt ta med vatten. men kul hade man, det är bara att alltid ge allt så går det bra :D

nu har jag extrem huvudvärk, så det blir sängen strax. imorgon ska jag bort till madde, sanna och lukas och äta mat, det blir najs :) dom var här en sväng innan träningen ikväll med, lukas hoppade i min soffa för att sedan slänga sej rakt ner i golvet, såg skitkul ut :D speciellt eftersom han låg kvar en stund, jag trodde han hade svimmat, men han blev bara chockad :)

aja ,fränt att se ungen slänga sej rakt ner i golvet frivilligt iaf haha :D

nu blir det sova för min del, jag pallar inte att enns försöka stava de mnista rätt, får ju skriva om flera gånger :P

hörs, byeeeeeeeee ;P


Kommentarer
Postat av: Rosie

Hoppas att vi ses snart igen. :)

2009-03-30 @ 11:38:38
URL: http://roosiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0